Mijn titel My title

بادران (تیم اصفهان)

خیزید و خز آرید ک هنگام خزان است‌ ****** باد خنک از جانب بادران ، وزان است

بادران (تیم اصفهان)

خیزید و خز آرید ک هنگام خزان است‌ ****** باد خنک از جانب بادران ، وزان است

بازاریابی شبکه ای اصفهان

بازاریابی شبکه ای اصفهان

بادران (تیم اصفهان)

دعوت ب کار و همکاری با بازاریاب و نتورکر

(آموزش رایگان)

با ما تماس بگیرید .

شماره تماس :
09015189564

بازاریابی شبکه ای اصفهان

شناخت روش های اصولی موفقیت در نتورک

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

شناخت روش های اصولی موفقیت روشهای اصولی موفقیت ساده ترین و مهمترین اصول این حرفه بوده که فراگیری آن برای همه امکان پذیر و آموزش آن ساده است ، باز هم تأکید می کنیم ساده اما بسیار مهم ، ما در این جزوه ی آموزشی سعی بر آن داریم که نکات کلیدی را تیتر وار نوشته تا هرگز فراموش نشوند ...

روش اول : شناخت هدف

هدف نقطه شروع شما در این روش هاست .

- دلیل شما برای ورود به این کسب و کار چیست ؟ - انگیزه شما برای انجام این کار چیست ؟ اهداف شما به دو دسته تقسیم می شوند . هدف شما چیست ؟ کمک به خانواده ؟ نداشتن قرض و بدهی ؟ هر چه که هست ، باید هدف شما دارای دلیل باشد تا به شما انگیزه و هیجان انجام این کار را بدهد . - کوتاه مدت - بلند مدت وقتی مقصد شناسایی نشود چگونه می توان تعیین مسیرکرد؟ بدون هدف ، شما هیچ پیشرفتی نخواهید داشت اهداف ما همان شاخصه های انگیزشی وارزشی موجود ،در زندگی ما هستند  حال برای رسیدن به این اهداف یک راه ساده وجود دارد آن هم داشتن اهداف سیستمی است ، این ماه می خواهید چقدر فروش شخصی داشته باشید ؟ چه زمانی اولین همکاران خود را وارد می کنید ؟ چه زمانی اولین حق الزحمه 1 میلیون تومانی خود را دریافت می کنید ؟ چه وقت حق الزحمه 11 میلیونی خود را به صورت ثابت ، ماهانه دریافت میکنید ؟

نکته 1 : اهداف باید با جزئیات باشند. اهداف باید SMART (هوشمند)باشند 

S. Specific : مشخص و خاص شما باشند.

M. Measurable : قابل اندازه گیری باشند.

A. Achievable : قابل دسترسی باشند

R. Realistic : باتوجه به اراده شمابرای شما شدنی باشند و البته میتواند برای افراد دیگر نشدنی .

T. Time Bound : زمان آن کاملا مشخص باشد.

نکته 2 : لیست اهداف را با کمک مدیران فروش خود در 2 نسخه می نویسیم.

روش دوم -

داشتن تعهد به اهداف ،‌ تعهد به شرکت ، به همکاران ، مدیر فروش و مدیران فروش ارشد و افراد هم تیمی پایین تر زمانی که با مشکل مواجه می شویم ، تنها اهداف هستندکه مانع از دلسرد شدن ما می شوند  

تعهد چیست ؟ برای مشت زن به معنای برخاستن از روی تشک پس از زمین خوردن . برای دونده ماراتون به معنای دویدن چند کیلومتر بیشتر هنگام از نفس افتادن . برای سرباز به معنای بالا رفتن ازتپه درحالی که نمی داند در آنسوی تپه چه چیزی در انتظارش است و این معنی پایبندی به تعهد است  نکته1 : تعهد باید واقع گرایانه باشد اما نه محافظه کارانه .

نکته 2 : تعهد شما باید به تدریج رشد کند . خیلی ساده جلوه دادن این کار اشتباه است، باید در این کسب وکارهم مانند همه کارها تعهد داشت.  تعهد شما باید معلوم باشد ، در این ماه چه قدر پر تلاش ظاهر می شوید . چند نفر را با این کسب و کار آشنا می کنید . چه مقدار زمان خواهید گذاشت ؟ برای شروع این کار شما به 3 تا 4 ساعت زمان در روز نیاز دارید.

روش سوم – تهیه لیست

نکته 1: لیستی که تهیه می شود نباید زیر 251 نفر باشد و بدون پیش داوری می بایستی نوشته شود.

نکته 2 : دگرگونی الگوها و چگونگی بنای یک سازمان (تغییرات الگویی)؛ یکی از مهمترین پیش نیازهای شما چهارچوب درست فکری است.یکی از نکات مهم و کلیدی این حرفه ، درک و پذیرش این واقعیت است که بیشتر استراتژی های سنتی به درد این حرفه نمی خورند و در این کار قابل اجرا نیستند . همه در حرفه ای مشغول به کار هستید ، تخصصی دارید اما باید تفاوت آن کار با این حرفه را درک کنید . مثل تفاوت استراتژدی ورزش فوتبال و کشتی که هر دو ورزش اما استراتژدی آنها متفاوت است ما نمی گوییم دانسته های شما بی فایده است اما برای این حرفه چندان مناسب نیست و همیشه کاربرد ندارند . تغییرات بسیار دشوار بوده باید سخت تلاش کرد تا نظر خود را تغییر داد و دائم برای این تغییر تمرین کرد . در تجارت های سنتی ارتباطات بسیار مهم وکلیدی است اما در کار ما ارتباطات چندان اهمیتی ندارد ، زیرا این حرفه برای همه است و از آنجا که همه ارتباطات زیادی ندارند معلوم میشود که ارتباطات کلید موفقیت نیست ، کلید موفقیت در کار ما استفاده از افرادی است که در حیطه ی زندگی ما قرار دارند . همه ممکن است ارتباطات زیادی نداشته باشند اما هر کسی تعدادی دوست نزدیک دارد یعنی دوستانی که به گفته های شما اعتماد دارند . هرکسی به طور میانگین 4 تا 7 نفر از این دست دوستان را می شناسد که به حرفهای آنها کاملاً اعتماد دارند و هر کدام از آنها نیز دوستانی دارند به این ترتیب هر کس با استفاده از 3 تا 5 نفر از دوستان خود تیم کاری خود را پایه ریزی می کند . پس مطمئن باشید در ابتدا دوستان و اقوام و اطرافیان شما به خاطر شاغل شدن در این شرکت وارد این مجموعه نمی شوند ، بلکه فقط به خاطر اعتمادی که به شما دارند به شما ملحق می شوند و با شما و شرکت همکاری می نمایند . پس برای آنکه در این حرفه به موفقیت عالی برسیم ، به جای آنکه به سراغ کسانی که ارتباطات زیادی دارند برویم باید این حرفه ی نو و درآمد زا را به دوستان خود که به گفته های ما اعتماد دارند معرفی نماییم . لیست نفرات طبق پیوست این جزوه تکمیل می گردد .

نکته 3 : لیست نفرات شما هر روز رشد می کند و افراد جدید وارد آن می شوند.

روش چهارم-

دعوت به کار تماس و دعوت بر اساس شاخص های شخصیتی متفاوت است . همیشه قبل از دعوت حتماً با همکار ارشد خود مشورت نمایید . استفاده از تجربیات همکاران و مدیران فروش ارشد در این مرحله بسیار کارآمد خواهد بود .

روش پنجم-

معرفی به کار در شرکت بادران معرفی کار به عهده همکاران ارشد می باشد که در این خصوص آموزش دیده اند . بنابراین شما بعنوان یک همکار جدید کافی است ضوابط موجود در شرکت را شناخته و به آن ها عمل کنید . در تیم و مجموعه ی ما معرفی کار به عهده مدیران ارشد است که ساعتها آموزش دیده اند و با تعداد نفرات بیشتری در تماس بوده اند.

 روش ششم –

پیگیری

مهمترین روش پیگیری همچون ضربه ای است که یک گلف باز به توپ خود می زند ، تصور کنیم پنج روش قبلی از زمان بالا بردن چوب گلف تا لحظه ضربه زدن به چوب باشد پیگیری از آن لحظه به بعد است که گلف باز توپ را با تمام قدرت خود به سمت جلو هدایت می کند. حال تصور کنیم یک گلف باز بعد از لحظه ضربه زدن به توپ چوب خود را متوقف سازد!!! معلوم است که توپ نزدیک محل ضربه می افتد. بعد از معرفی کار به فرد مورد نظرتان شما باید روش پیگیری را در ساعات اولیه مد نظر داشته باشید ما بایستی همیشه خود را کنار اشخاص ببینیم تا احساس بهتری داشته و به حرفهای ما گوش دهند. توجه داشته باشید هرگز اطلاعات غلط و دروغین نمی دهیم. بهترین نتایج درپیگیری های حضوری به دست می آید . اطلاعات شما راجع به این کسب و کار و زمینه های فعالیت شرکت کمک موثری محسوب می شود.

روش هفتم_ مشورت با مدیران فروش و مدیران فروش ارشد این را بدانید که همیشه مدیران فروش و مدیران فروش ارشد شما بیشتر از شما راجع به این کار می دانند و می توانند شما را راهنمایی کنند .

نکته4 : ممکن است مدیر و یا مدیران فروش ما خواهر ، برادر ، کارمند ، فرزند و ... ما باشد ، اما باید بپذیریم که در این سیستم به دلیل اینکه از ما زودتر این کسب و کار را آغاز نموده و تجربیات آنها بیشتر از ماست باید حرفهای آنها را بپذیریم و به آنها احترام بگذاریم .

امام علی  (ع) می فرمایند : هرکس به رای و نظر خویش اکتفاء کند و در کارها با دیگران مشورت نکند خود را در خطا انداخته است .

به آهن تا زمانیکه داغه میشه ضربه زد

 روش هشتم -

تکثیر و آموزش مؤثر:

باید این را بدانید که اگر 111% مطالبی را که آموخته اید به افراد هم تیمی پایین تر خودتان انتقال دهید ، هرگز و هرگز تیم کاری شما متوقف نخواهد شد ، اما اگر حتی 1% مطالب را هم به پایین انتقال ندهید ، به مرور تیم کاری شما ضعیف و ضعیف تر می شود و در نهایت متوقف می گردد . مثل یخی که دست به دست شده و ذره ذره آب می شود و بعد از گذر از چندین نفر دیگر اثری از آن یخ نخواهد بود ، پس بار دیگر تأکید می کنم که آموزش و تکثیر موثر ، کلید موفقیت است .

نکته1: در این کسب و کار باید اول دانش آموز (کودک) باشید و بعد معلم (پدر و مادر)

نکته2 : شما کافی است که همکاران مستقیم خود را خوب آموزش دهید و به آنها یاد بدهید که همین کار را ادامه دهند و شما بر آموزش آنها نظارت نمائید و به همین ترتیب ادامه دهید.

نکته3 : اگر بتوانید مثل خودتان در تیم کاری تان داشته باشید ، آنها هم مثل خودشان را در تیم خودشان تکثیرکنند ، می توانید امیدوار باشید که مجموعه شما سالهای سال به فعالیت خود ادامه خواهد داد. آزمون یک تیم ، زمانی است که شما نیستید و آن ها درست عمل میکنند . عامل موفقیت هر سازمانی آموزش موثر آن است می بایستی توجه داشته باشید که مجموعه شما آنطور که دوست دارید تکثیر نمی شودبلکه آنگونه که هستید رفتار می کنید تکثیر می شود ما در این سیستم همه چیز را به مجموعه ی خود آموزش می دهیم،حتی فوت آخر را.

 روش نهم –

اراده و باور

ایمان داشتن به مطالب و کارآمد بودن محتویات آموزش و اراده ی مثبت اندیشی که در شرکت وجود دارد و نیز داشتن عزم و اراده ی راسخ ، در خصوص پیشرفت در این کسب و کار ، می تواند با در هم آمیختن تمامی هشت روش قبلی راه رسیدن به موفقیت و دستیابی به اهداف انسانی ، اخلاقی و سودمند اجتماعی را هموار نماید . بعضی از افراد روش های گفته شده را رعایت می کنند ، اما موفقیتی آنچنانی نمی بینند ، می خواهیم رمز اصلی موفقیت را در انتها به شما بگوییم . اگر خودتان را باور نداشته باشید ، نمی توانید اهداف واقعی خودرا بشناسید ، چه دربازاریابی شبکه ایی و چه در هر کاری دیگر نیاز به باور و ایمان دارید ، ایمان و باور شما به خود، به شرکتی که در آن کار می کنید به همکارارشد تان به تیم خودتان ، همه اینها کلید اصلی موفقیت در تمام مراحل کاری شما هستند .

به امید موفقیت شما همکار گرامی

حرفی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند باورتان را باور کنید

نظرات  (۸)

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۷ معصومه صادقی
خوب بود:)
پاسخ:
ممنون 
:)
kingofclash.75@gmail.com
سلام علیکم
کدها رو به این آدرس ایمیل کردم امیدوارم ایمیل خودتون باشه...
آدرس فروشگاهم دوباره ایمیل می کنم نمیدونم چرا بلاگ کدها رو حذف کرده...
ظاهرا شما قصد تبادل بنر ندارین بنرتون از فروشگاه حذف شد...
اگه نظرتون عوض شد بنرها رو قرار دادین خبر بدین مجدد بنرتونرو بذارم
یاعلی
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۸ گروه فرهنگی صبح امید
هشتمین همایش معلم جاوید
مقاله خوبی بود

ممنون
به سایت ما هم سر بزنید
بسیار مقاله کار گشایی بود
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۳ ناصر نمالی
سلام

شما در مورد قانون جذب هم چیزی می دونید ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی