Mijn titel My title

بادران (تیم اصفهان)

خیزید و خز آرید ک هنگام خزان است‌ ****** باد خنک از جانب بادران ، وزان است

بادران (تیم اصفهان)

خیزید و خز آرید ک هنگام خزان است‌ ****** باد خنک از جانب بادران ، وزان است

بازاریابی شبکه ای اصفهان

بازاریابی شبکه ای اصفهان

بادران (تیم اصفهان)

دعوت ب کار و همکاری با بازاریاب و نتورکر

(آموزش رایگان)

با ما تماس بگیرید .

شماره تماس :
09015189564

بازاریابی شبکه ای اصفهان

شرکتهای سالم و شرکتهای ناسالم

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ

از آنجا که ممکن است بعضی از اطرافیانتان در برخورد با شما ، کار شما را ناسالم تلقی نمایند، در اینجا به صورت بسیار خلاصه و کلی تفاوتهای اساسی این دو نوع شرکت را برای شما توضیح می دهیم :

شرکتهای ناسالم هرمی و شبه هرمی :

درشرکتهای ناسالم که صرفاً از نام فروش شبکه ای سوء استفاده می نمایند معیار شرکت ها و نیزافراد فعال درشبکه های آنها ، فروش محصول نیست .در واقع در اینگونه شرکتها ، طرح درآمدزایی طراحی می شود و افراد برای اینکه بتوانند امکان حضور در این طرح درآمدزا را به دست بیاورند ، شرطی بر سر راهشان گذاشته می شود ، آن هم خرید اجباری از محصولات آن شرکت است  چه مورد نیازشان باشد و چه نباشد ! در واقع عامل اصلی پرداخت پول توسط مردم در این گونه شرکتها ، عضویت در طرح درآمدزایی و پولدار شدن است و نه نیاز واقعی آنها به محصولات آن شرکت ، در نتیجه چون خرید محصول در این طرحها اجباری می باشد  و عملاً محصول صرفاًیک بهانه است که شرکت بگوید ما حق عضویت نمیگیریم ، بلکه کالا محور هستیم تا بتوانند نام فروش شبکه ای را یدک بکشند  ، معمولاً محصولات ارائه شده نیز از نظر کاربردی و مورد نیاز بودن، کیفیت ، قیمت و شرایط مطلوبی ندارند ! با این حال افراد در مقابل آنها حاضر می شوند پول بدهند ، چرا که هدف اصلی آنها صرفاً عضویت در طرح درآمدی و پولدار شدن می باشد....! حال ایراد اصلی این طرح های آدم یابی شبکه ای در این است که اگر فردی نتواند افراد دیگری را قانع کند که خرید اجباری کنند ، عملاً در مقابل پول پرداختی اولیه خود چیز ارزنده ای دریافت نکرده ، از اینرو متضرر می گردد . از طرفی صفحه 6 از 73 دیگر، افرادی هم که موفق می شوند شبکه انسانی خود را رشد دهند منبع تامین درآمدشان ضرر افراد کف سازمانشان می باشد و نه سودی که از فروش واقعی کالا به دست آورده باشند . پس در واقع در این طرح ها افراد دو دسته خواهند بود یا موفق نمی شوند که عضوگیری نمایند که در این صورت متضرر می شوند و یا موفق می شوند عضوگیری کنند که در اینصورت در مقابل متضرر شدن یک سری از افراد برای خود درآمد ایجاد نموده اند ، که این امر چه از نظر اخلاقی و چه از نظر قانونی مشکل دارد .

ویژگی های شرکتهای واقعی و سالم فروش شبکه ای :

تمام شرکتهای فروش شبکه ای که به صورت سالم و قانونی فعالیت می کنند موظفند قوانین و دستورالعملهایی که از سوی مراجع قانونی ابلاغ می گردد رعایت نمایند طبق این قوانین شرکتهایی که دارای ساختار سالم فروش شبکه ای باشند باید محصولات محور باشند در واقع در این شرکتها ، هدف اصلی بازاریابان شبکه ای باید فروش محصولات شرکت باشد و در همین راستا مردم نیز در صورتی که نیاز به محصولات آن شرکت داشته باشند برای آن پول پرداخت می کنند .

مهم : لازم به ذکر است محصولاتی که این شرکتها ارائه می دهند باید هم از نظر قیمتی و هم مورد نیاز و مصرفی بودن برای مشتری ها مورد تائید سازمانهای نظارتی باشد . این دو فاکتور منجر به این می شود که اگر فردی صرفاً مشتری محصولات این شرکتها باشد. و هیچ بازاریابی برای محصولات آنها انجام ندهد باز هم متحمل حتی یک ریال ضرر نشود چرا که کالای مورد نیاز و مصرفش را به قیمت مناسب خریداری نموده ، در واقع در این شرکتها افراد در نگاه اول تنها یک مشتری برای محصولات محسوب می شوند و پول پرداختی شان تنها و تنها در مقابل دریافت محصول مورد نیازشان می باشد و نهایتاً صرفاً بر مبنای تمایل شخصی خودشان این اختیار و امتیاز را دارند که از طرح درآمد زایی آن شرکت نیز استفاده نمایند . از زاویه ای دیگر ، شرکتی که از روش فروش شبکه ای استفاده می کند مانند هر شرکت و یا فروشگاه عادی دیگری می باشد، با این تفاوت که این امکان و امتیاز را هم برای مشتریان خود ایجاد می نماید که اگر دوست داشتند می توانند برای کسب درآمد ، محصولات شرکت را به اطرافیانشان معرفی نمایند و در مقابل خرید ایشان حق الزحمه دریافت نمایند.

نکته قابل توجه : افراد نباید برای کسب امکان بازاریابی و تبلیغ برای محصولات شرکت مجبور به حتی 1111 ریال خرید اجباری و یا پرداخت حق عضویت باشند. صفحه 3 از 73 از اینرو شرکتها نمی توانند در مقابل جذب نفر کاری ، به افراد پاداش و پورسانت بدهند چرا که تنها معیار طرح درآمد زایی در شرکتهای واقعی فروش شبکه ای حجم فروش محصول افراد می باشد و نه تعداد نفراتی که برای بازاریابی آورده اند . پس منبع تامین پورسانت های پرداختی شرکت به افراد نیز از سود حاصل از فروش کالاهای شرکت می باشد.

بنابراین افراد در شرکتهایی که امکان بازاریابی شبکه ای را به مشتریانشان می دهند کلاً دو دسته هستند :

یا صرفاً از محصولات شرکت استفاده می کنند که حتماً از کیفیت و قیمت آنها رضایت دارند که خرید می کنند در نتیجه این افراد راضی خواهند بود ، دسته دوم هم افرادی هستند که از امکان اشتغال و کارآفرینی در شبکه فروش شرکت نیز استفاده می کنند که بی شک نسبت به تلاشی که می کنند موفق خواهند بود برای خود درآمد ایجاد نمایند که این دسته از افراد هم راضی خواهند بود.

نظرات  (۳)

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۳ سیّد محمد جعاوله
مفید
پاسخ:
ممنون
سلام علیکم
اصلاح شد



اینم بنر دوم
چون ابعاد بنر شما خیلی بزرگتره و ضمن اینکه بازدید روزانه من هم تقریبا دو برابر سایت شما




به محض اینکه سرم خلوت تر بشه حتما مزاحمتون میشم دوست عزیز
با تشکر
امکانش نبود بنر رو ابتدای سایت بذارم اما در حد توانم به بهترین نحو ممکن بنرتون رو قرار دادم امیدوارم بنرهام بالای سایتتون قرار بگیره....
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی