Mijn titel My title

بادران (تیم اصفهان)

خیزید و خز آرید ک هنگام خزان است‌ ****** باد خنک از جانب بادران ، وزان است

بادران (تیم اصفهان)

خیزید و خز آرید ک هنگام خزان است‌ ****** باد خنک از جانب بادران ، وزان است

بازاریابی شبکه ای اصفهان

بازاریابی شبکه ای اصفهان

بادران (تیم اصفهان)

دعوت ب کار و همکاری با بازاریاب و نتورکر

(آموزش رایگان)

با ما تماس بگیرید .

شماره تماس :
09015189564

بازاریابی شبکه ای اصفهان

زیبایی در بازاریابی شبکه ای

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

وقتی در مسیر بازاریابی شبکه ای (که آنرا فروش مستقیم، بازاریابی چند سطحی ومی نامند) گام نهادم،متوجه شدم که می توانم هم پول داشته باشم و هم زندگی ام را. ثروت، نه تنها درقالب پول بلکه در کیفیت زندگی. بله، رویاها را واقعًا می توان محقق کرد.
همه میتوانند رویاپردازی کنند. و همه - با مهارتها، تجربیات و شرایط فعلیشان - می توانند بهرویاهای خود برسند. این کار، راهش را به شما نشان خواهد داد؛ حتی در « سیاره واقعیات » که زندگی، همیشه آنطور که ما انتظار داریم پیش نمی رود.


به دلایل بیشماری، هر هفته ۱۷۵،۰۰۰ نفر در آمریکا و ۴۷۵،۰۰۰ نفر در جهان وارد بازاریابیشبکه ای می شوند. (به گزارش انجمن فروش مستقیم ، بیش از ۱۴ میلیون نفر در آمریکا و بالغ بر ۵۴ میلیون نفر در سراسر جهان به بازاریابی شبکه ای مشغولند)
بیشتر ما در دنیای متزلزل و رو به گسترش امروز، در جستجوی راهی هستیم تا آنرا جایگزین الگوی قدیمی « درس بخوان، کار بکن و بازنشسته بشو » 
نماییم. هر روز به تعداد افرادی که به خاطر خواسته های کارفرمایان و رؤسای شرکتها مجبور به قربانی کردن خانواده، دوستان و اوقات فراغتخود هستند افزوده می شود. هم زنان و هم مردان دریافته اند که بهترین امنیت در زندگی امروز، اتکا به خود است. این تغییر روش زندگی، تأثیر بسزایی داشته است به طوری که تعداد آمریکاییانی که در خانه کار می کنند نسبت به پنج سال گذشته، افزایش زیادی پیدا کرده است.

روش زندگی زنان نیز با همین سرعت در حال تغییر است. با اینکه که یک مادِر دوست داشتنی و مسئول بودن هنوز هم اولویت بسیاری از زنان است با این حال تعدادی از آنان حاضرند آینده خود را به خطر انداخته و استقلال مالی را در ابتدای فهرست اولویتهای خود قرار دهند. با اینکه رویای صاحب کار بودن، بسیار شیرین است اما آمارها، تصویر واقعی تری از ساعات کاری طولانی، فشار عصبی زیاد و بازدهی کم برای صاحبان کسب و کارهای کوچک تا متوسط نشان می دهند. آنها تقلا می کنند که پس از کسر هزینه هایی مانند اجاره، انبارداری، کارمندان و کارکنان، سودی برایشان باقی بماند.
راه حل در بازاریابی شبکه ای است؛ فرصتی که در آن میتوانید صاحب کار خودتان باشید بدون اینکه باِر آنرا به تنهایی به دوش بکشید. چیزی که رویای کارآفرینان است. بازاریابی شبکه ای چنین عمل می کند: شما به عنوان نماینده مستقل (یا عنوانهایی مانند توزیع کننده،همکار، مشاور، عضور یا صاحبکاِر مستقل)، با شرکتی همکاری می کنید که محصولات و یا خدماتی را به همراه پشتیبانی بازاریابی و اجرایی ارائه می کند. درحالی که شرکت، مراقب زوایای مهم کسب وکار شماست، شما آزادید به فعالیتهای اصلی که منجر به درآمدتان می شوند بپردازید.
درآمد شما حاصل از فروش محصولات و یا خدمات و جذب دیگر افراد علاقمند برای فروشهمان محصولات و یا خدمات است. هرچه فروش شما بیشتر باشد، درآمد ان بیشتر خواهد بود.آنچه بازاریابی شبکه ای را جذاب می کند این است که میتوان آنرا تقریبًا بدون هزینه اولیه شروع
کرد و با هزینه کمی میتوان آنرا اداره نمود. سرمایه گذاری اولیه ی هنگفتی نیاز نیست به جز هزینه اندکی که احتمالا برای تهیه یک استارتر کیت یا بسته ی شروع کار صرف می شود. بنابراین می توانید کار خودتان را شروع کنید آن هم بدون نیاز به استفاده از پس اندازتان یا قرض کردن مبلغ هنگفتی ازدیگران.

نظرات  (۱)

۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۹ سیّد محمد جعاوله
مفید بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی